.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقرار هسته زيست محيطي در شهرك‌هاي صنعتي
هسته زيست محيطي در شهرك‌هاي صنعتي استان مستقر مي‌شود.با توجه به اهميت اكوتوريسم در استان، واحد‌هاي توليدي براي استقرار بايد موازين زيست محيطي را ...
استقرار هسته زيست محيطي در شهرك‌هاي صنعتي

مدير‌كل محيط زيست مازندران با اشاره به نظارت اين سازمان بر واحد‌هاي توليد گفت: هسته زيست محيطي در شهرك‌هاي صنعتي استان مستقر مي‌شود.
 
به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس در كارگروه صنعت و معدن مازندران افزود:‌ با توجه به اهميت اكوتوريسم در استان، واحد‌هاي توليدي براي استقرار بايد موازين زيست محيطي را رعايت كنند.
رئيس سازمان صنايع و معادن استان‌ نيز در اين جلسه با اشاره به تجهيز مازندران به سيستم‌هاي بيوتكنولوژي گفت: اكنون زمان آن رسيده كه براي رسيدن به فناوري نانو تكنولوژي كه نياز ضروري در استان است تلاش كنيم.
مصطفي مهدي‌نژاد افزود: هم‌زمان با سفر رئيس جمهور به مازندران دستور تأسيس 9 شهرك صنعتي در استان به تصويب رسيد و 105 طرح هم از سوي سازمان گسترش صنايع با سرمايه‌گذاري خارجي پيشنهاد شده است.
وي با اظهار اميداوري از احداث واحد‌هاي صنعتي در مازندران اضافه كرد: با توجه به اين‌كه دولت شعار حمايت از سرمايه‌گذار خصوصي را در دستور كار خود قرار داده است با استقرار صنايع زمينه اشتغال جوانان فراهم شود.
مدير‌كل اقتصادي استانداري مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به نقش رسانه‌ها در انتقال و انعكاس اخبار صنعت و معدن در استان گفت: بايد سطحي‌‌نگري و بخشي‌انگاري در توسعه سرمايه‌گذاري در استان از بين برود.
حسن اسماعيلي خاطر‌نشان كرد: بايد با بررسي كارشناسانه از تمامي ظرفيت‌هاي موجود براي‌ سرمايه‌گذاري بهينه در استان تلاش شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.